MÁV 40
PÉCS – BUDAPEST
A Pusztaszabolcs–Pécs vasútvonal a MÁV 40-es számú, egyvágányú, 25 kV 50 Hz-cel villamosított magyarországi vasúti fővonala, mely Budapestet Péccsel köti össze. Jelenleg a vonalon MÁV V43-as és MÁV 480-as mozdonyok teljesítenek szolgálatot. A villamosmozdonyok főként a személy és InterCity vonatok élén láthatóak. Korábban az InterCity vonatok élén BVmot motorvonatok is közlekedtek. A tehervonatok élén gyakran ÖBB 1116 „Taurus” mozdonyok jelennek meg. A személyvonatokat Budapest-Dombóvár között 415-ös (Flirt) motorvonatok, Dombóvár-Pécs között 433 mozdonnyal ingavonatok közlekednek Halberstadti kocsikkal.
A vonalon 3 darab kiemelkedő műtárgy van. Az egyéb felüljárókat kivéve Hetvehely és Abaliget közelében van három alagút. Utóbbi a Godisa – Abaliget szakaszon, a hetvenes évekbeli nyomvonal-korrekció során a felhagyott, kanyargósabb pályán lévő két völgyhidat és az egyetlen régi alagutat váltotta ki. Hetvehely és Bükkösd között a leghosszabb alagút 667 méter hosszú és 1973-ban épült, a rövid 114 méter és 1973-ban készült el, az abaligeti alagút 418 méter és 1979-ben adták át a forgalomnak. (Wikipédia)
Train Simulator
A pálya építése jelenleg a tervezési folyamatban van. Az útvonalat Pécs felől kezdem el építeni és várhatóan több ütemben lesznek a szakaszok kiadva: első körben a Pécs-Szentlőrinc szakasz, majd később a Dombóvárig tartó rész. Mivel a magyar pályákhoz kevés modell áll rendelkezésre, szívesen fogadjuk a segítőkész modellezőket. (S. Tamás)
Pályatérkép
A pálya jelenlegi állapotáról itt találtok képeket és videókat:
Készítő: Sipos Tamás
Verzió: v0.22
A letöltés után minden lényeges információt megtaláltok a Telepítési Útmutatóban.
További információ: Sipos Tamás
Felhasználás: A pálya telepítése közben (vagy alatt) történt károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A pályát mindenki csak saját felelősségére töltse le és telepítse! A telepítések előtt ajánlom a biztonsági másolatok elkészítését az adott könyvtárakról, amennyiben szükség van rá. A pálya kizárólag szabad felhasználásra készült, nem használható semmilyen kereskedelmi projektben! A pálya használatával és letöltésével elfogadod a felhasználási feltételeket!
A TrainSimulator.hu weboldal a Dovetail Games által kiadott Train Simulator Classic játékhoz tartozó magyar vonatkozású tartalmakkal foglalkozik.
HASZNOS HIVATKOZÁSOK
© 2024 Copyright | Train Simulator Hungary. Minden jog fenntartva!
MÁV 426 Desiro
A helyes működéshez szükség van az eredeti modellre és az alábbi kiegészítőkre!
Eredeti modell: RSSLO Desiro – ÖBB 5022/BR 642
MÁV 426 Desiro
A helyes működéshez szükség van a Román átfestés csomagra is: CFR Desiro Repaint
A jobb élmény érdekében telepítsd ezt a hangfrissítés csomagot: Siemens Desiro Soundpacket
Töltsd le és telepítsd a MÁV átfestéseket!
Verzió: v1.0
MÁV M61
A helyes működéshez szükség van az eredeti modellre: DSB MY
K-trains Vectron 193
A helyes működéshez szükség van az eredeti modellre: K-Trains Vectron – Class 193
Az átfestések helyes működéséhez szükség van erre az alap átfestésre is: K-Trains Vectron – Class 193 – Reskins
ŽSSK 350
A helyes működéshez szükség van az alábbi kiegészítőkre!
ŽSSK 350
A helyes működéshez szükség van a mozdonyhoz tartozó kabinra: Cabview 350 v 1.3
A helyes működéshez szükség van a mozdonyhoz tartozó hangcsomagra: Sounds 350 v 1.3
Verzió: v1.0
ČD 242
A helyes működéshez szükség van az eredeti modellre: ČD 242
LE 060 EA Train Hungary
A helyes működéshez szükség van az eredeti modellre: CFR 060 – EA 476-692-5
MÁV 470 sorozat
A helyes működéshez szükség van az eredeti modellre: RWA Railjet Advanced
MÁV 480 sorozat
A helyes működéshez szükség van az eredeti modellre: Virtual Railroads DB BR185.2 ExpertLine