MÁV 90

FELSŐZSOLCA – HIDASNÉMETI

A Felsőzsolca–Hidasnémeti vasútvonal Északkelet-Magyarország egyik jelentős mellékvonala, amely Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye változatos tájain halad keresztül. A 90-es vonal Felsőzsolcánál ágazik ki a Miskolc–Szerencs–Sátoraljaújhely fővonalból, majd a Hernád folyó völgyét követve északkeleti irányban halad Gesztely, Hernádnémeti, Gönc és más települések érintésével egészen Hidasnémetiig, ahol közvetlen kapcsolatot biztosít Szlovákia felé is.

A vasútvonal teljes hossza mintegy 57 kilométer, és fontos szerepet játszik a térség személyszállításában. A vonalon több kisebb és közepes forgalmú megállóhely található, amelyek lehetővé teszik a környező települések gyors és közvetlen elérését Miskolc felé. A pályán elsősorban villamos mozdonnyal vontatott személyvonatok, tehervonatok és motorvonatok közlekednek, napi rendszerességgel, így biztosítva a megbízható közlekedést a régióban.

A Felsőzsolca–Hidasnémeti vasútvonal különösen fontos szerepet tölt be a határ menti közlekedésben is, hiszen Hidasnémetin keresztül közvetlen vasúti összeköttetés érhető el Szlovákiába, Kassa irányába. Emellett a vonal teherforgalmi jelentőséggel is bír, különösen a helyi mezőgazdasági és ipari szállítások terén. A bejárós ZSSK 362 sorozatú villamos mozdonyok sűrűn látogatják Miskolcot. (Wikipédia)

Train Simulator

A Felsőzsolca–Hidasnémeti vasútvonal pályája most a Train Simulator világában is elérhetővé válik. Az építés során a célom az volt, hogy a valódi vonalvezetést, állomásokat és megállókat a lehető leghűebben megjelenítsem, figyelembe véve a Hernád völgyének jellegzetes tájait és a környező települések hangulatát is.

A pálya modern állapotát tükrözi, a jelenlegi közlekedési viszonyoknak megfelelően. A játékosok személyvonatokkal fedezhetik fel a vidéket, de akár kisebb teherforgalmi küldetéseket is teljesíthetnek. Az útvonal változatos környezete, a síkvidéki szakaszoktól a dombos, folyóparti részekig, dinamikus élményt nyújt mindazoknak, akik szeretik a mellékvonalak nyugodt, mégis élettel teli hangulatát.

Természetesen a pályaépítés kompromisszumokkal jár. Rengeteg új objektumra is szükség van. Amit tudok meglévő építőelemekkel helyettesítek. Jelenleg nem az a fő célom, hogy kiadhatóvá tegyem a pályát, hanem élvezettel készítsem azt és próbáljam megteremteni a mellékvonali hangulatot képekkel és videókkal demonstrálva. Amint elkészül az 57 km hosszúságú pálya, úgy kiadhatóvá varázsolom. Amennyiben jól alakul, már hamarabb is kiadok egy változatot hangolódás céljából.

Jelenleg tanulom a pályaépítést és a modellezést is, így még lassabban haladok a pálya építéssel. Idővel próbálok állomás épületeket is lemodellezni, mert az teszi egyedivé a pályát.

Pályatérkép

A pálya jelenlegi állapotáról itt találtok képeket és videókat:

Készítő: Boros Rafael Ruben
Verzió: v0.1

A letöltés után minden lényeges információt megtaláltok a Telepítési Útmutatóban.
További információ: Boros Rafael Ruben

Felhasználás: A pálya telepítése közben (vagy alatt) történt károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A pályát mindenki csak saját felelősségére töltse le és telepítse! A telepítések előtt ajánlom a biztonsági másolatok elkészítését az adott könyvtárakról, amennyiben szükség van rá. A pálya kizárólag szabad felhasználásra készült, nem használható semmilyen kereskedelmi projektben! A pálya használatával és letöltésével elfogadod a felhasználási feltételeket!

MÁV 30 (Budapest – Székesfehérvár)

MÁV 426 Desiro

A helyes működéshez szükség van az eredeti modellre és az alábbi kiegészítőkre!
Eredeti modell: RSSLO Desiro – ÖBB 5022/BR 642

MÁV 426 Desiro

A helyes működéshez szükség van a Román átfestés csomagra is: CFR Desiro Repaint
A jobb élmény érdekében telepítsd ezt a hangfrissítés csomagot: Siemens Desiro Soundpacket
Töltsd le és telepítsd a MÁV átfestéseket!

Verzió: v1.0

MÁV M61

A helyes működéshez szükség van az eredeti modellre: DSB MY

MÁV M61 Nohab átfestés csomag

Verzió: v1.0

K-trains Vectron 193

A helyes működéshez szükség van az eredeti modellre: K-Trains Vectron – Class 193
Az átfestések helyes működéséhez szükség van erre az alap átfestésre is: K-Trains Vectron – Class 193 – Reskins

GYSEV Vectron átfestés csomag

Verzió: v1.0

TrainEurope és Budamar Vectron átfestés csomag

Verzió: v1.0

ŽSSK 350

A helyes működéshez szükség van az alábbi kiegészítőkre!

ŽSSK 350

A helyes működéshez szükség van a mozdonyhoz tartozó kabinra: Cabview 350 v 1.3

A helyes működéshez szükség van a mozdonyhoz tartozó hangcsomagra: Sounds 350 v 1.3

Verzió: v1.0

ČD 242

A helyes működéshez szükség van az eredeti modellre: ČD 242

ČD 242 Átfestések

(az összes átfestés)

Verzió: v1.0

LE 060 EA Train Hungary

A helyes működéshez szükség van az eredeti modellre: CFR 060 – EA 476-692-5

Train Hungary Magánvasút 600-001-6

Verzió: v1.0

MÁV 470 sorozat

A helyes működéshez szükség van az eredeti modellre: RWA Railjet Advanced

MAV/GYSEV 470 Repaint Pack

Verzió: v1.2

ÖBB/Rail Cargo Hungaria 1116 Repaint Pack

Verzió: v1.1

MÁV 480 sorozat

A helyes működéshez szükség van az eredeti modellre: Virtual Railroads DB BR185.2 ExpertLine

480-003

Verzió: v1.0

480-001-1 Kandó Kálmán

Verzió: v1.0

480-002-9 Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszus

Verzió: v1.0

480-006-0 Szent Márton

Verzió: v1.0

480-009-4 Kajla

Verzió: v1.0

480-005-2 Mátyás Király

Verzió: v1.0

480-003-7 Szent István Király

Verzió: v1.0

Az weboldalunk sütiket használ a jobb felhasználói élmény és a tartalom személyre szabása érdekében. A sütik elfogadásával beleegyezésed adod arra vonatkozóan, hogy az oldalunk információkat gyűjtsön a böngésződön keresztül. Kérlek, fogadd el a sütik használatát azáltal, hogy az Elfogadás gombra kattintasz!

Amennyiben nem szeretnéd elfogadni a sütiket, lehetőséged van a böngésződ beállításaiban letiltani vagy korlátozni a cookie-k használatát. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ez esetben előfordulhat, hogy néhány funkció nem lesz elérhető vagy nem fog megfelelően működni.